Jazykový kurz v Edinburghu

2:47 dop.

Studovat nebo bydlet v zahraničí obzvlášť ve Velké Británii je můj velký sen. A proč nezkusit štěstí v soutěži, kde by sem si to na týden mohla zkusit. Ve Velké Británii jsem už jednou byla, před šesti lety se školou, takže mi bylo 11 a vůbec jsem z toho neměla rozum, když se na to koukám zpětně. I tak to byl skvělý zážitek a se spolužáky jsem si to užila. Už v té době jsem se do Anglie zamilovala.  Nejvíce jsem se zamilovala do tohohle kurzu http://www.akcevpohode.cz/jazykove-kurzy/velka-britanie/jazykovy-kurz.

Důvody proč by sem měla být vybraná zrovna já jsou asi tak trochu cliché, ale i tak je sem napíšu. Prvním určitě je zdokonalit se v angličtině. Myslím, že má angličtina není nijak špatná, ale mohla by být rozhodně lepší. Ve škole máme hodiny tři krát týdně, ale není to samé, jako když mluvíte anglicky celý den. Angličtinu, ale nepoužívám jenom ve škole, ale i při sledování seriálu a hlavně při čtení. Knížky čtu hlavně v angličtině, protože mě to baví víc a užívám si takhle víc tu atmosféru. Týden v Británii by určitě byl i skvělou příležitostí jak poznat nové lidi ze všech koutů světa. Poznat jiné zvyky a tradice, než které znám z ČR. Ráda bych poznala novou zemi a nová místa, o kterých jsem jen četla a viděla na fotkách, ale i tak mě neskutečně uchvátili a jsou na mém wish listu. Hlavním důvodem proč bych chtěla vyhrát tento kurz je to, že celou dobu co by sem byla v Edinburghu, připadal by sem si jako v Harry Potterovi, kterého miluji už od mala a čím starší jsem tím více ho miluju. Celé tohle město vypadá jaké Bradavice a to by byl asi ten největší zážitek pro mě. Koupila by sem si kouzelnickou hůlku a procházela by sem se po městě a připadala bych si jako čarodějka, která je poprvé v Bradavicích a bude zařazena do koleje (díky testům vím, že bych byla ve Zmijozelu).
Poznat nové místa, lidi a kulturu a přitom se učit anglicky, tak to je jak sen a jsem ráda, že jsem narazila na tuhle soutěž a mám možnost se zúčastnit.

Výsledek obrázku pro edinburgh

You Might Also Like

0 komentářů

Subscribe